Odpowiedzi

2010-01-01T12:57:47+01:00
Powierzchnia ścian to pole powierzchni całkowitej
wzór na pole sześcianu=6a²
6a²=6×(40cm)²=6×1600cm²=9600cm²
odp.b jest prawidłowa
pozdrawiam
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T13:31:26+01:00
Jaka jest powierzchnia ścian szklanego akwarium w kształcie sześcianu o krawędzi równej 40cm?
A.64000cm2
B.9600cm2
C.8000cm2
D.6400cm2

Zakładam , że akwarium nie ma górnej przykrywy

Pc=5a², gdzie a=40 cm
Pc=5(40)²
Pc=5*1600
Pc=8000cm² odp.C

lub ma górną podstawę
Pc=6a², gdy a=40 cm
Pc=6(40)²
Pc=6*1600
Pc=9600 cm² odp.B

Ja dałabym odpowiedź B
1 5 1
2010-01-01T15:26:54+01:00
Sześcian to wszystkie boki rowne wiec jeżeli krawedz ma 40 cm to pole sciany bocznej jest rowne 40×40=1600
a wszystkich ścian bocznych jest rowne 1600×5=8000cm²