Odpowiedzi

2010-01-01T13:21:58+01:00
Dziś na W-F ścigaliśmy się. Dobiegłam bym jako druga do mety, ale moja kumpela przewróciła się i poprosiła o pomoc. Ktoś ją popchnął w bok. Głupio było mi odmówić. Okazało się, że skręciła kostkę, a osoba która ją popchła zamiast zająć trzecie miejsce zajęła szóste.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T13:54:27+01:00
Dzisiaj na wf graliśmy w siatkę.Musiałam wybierać drużyny.Miłam najlepsszy zespółdo gry.Wygralismy dwa razy,a następnie musielismy grać dziewczyny na chłopaki jak zwykle przegrałyśmy.Gdy wychodziliśmy z sali gimnastycznej Hubert mnie popchnoł i upadła na schodku.Dziewyczyny mi pomogły,ale Hubert się śmiał.Kacper poszedł po pania i panią przzyszła pani pielegniarka powiedziała mi,że mam złamaną nogę.Po czym przyszła wychowawczyni zadzwoniła po moich rodziców i po rodziców Huberta on dostał nie zła karę i nagene pisemną.A mnie rodzice zabrali na pogotowie.To był okropny wf.