Uzupełnij tabele :
Modyfikacja lisci funkcja lisci przyklad rosliny

..................... gromadza wode
i substacje odzywcze .............



.................... .......................... kaktus


liscie wabiace . ............................. .................


.................. ..................... groch

Dzieki bardzo prosze napisac odp tak ja k ja z robila tabelke lub np : modyfikacje lisci : tu pokoleji wszytko wypusac co ma byc poziomo / jezeli komus moze to pomoc to jest zadanie 7 str 41 Biologia / puls zycia kl 1

2

Odpowiedzi

2010-01-01T13:56:44+01:00
Mam to zrobione i jest to dobrze ;)
Liście spichrzowe | Gromadzą wodę i substancje odrzywcze| Cebula
Ciernie| Odstraszają zwierzęta, ograniczaja parowanie wody| Kaktus
Liście wabiące | zwracają uwagę na zwierzęta zapylające kwiaty| Poinsecja
Liście czepne | Przytwierdzają wiotkie łodygi| Groch
60 4 60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T14:43:55+01:00
Jadę od prowej do lewej :

Magazynuję wodę()gromadzą wode i substance odżywcze()żywe kamienie

ciernie()obronna()kaktus

liście wabiące()zwracają uwagę zwierząt()poinsecja

czepne()czepiaja się()groch



P.S jak byś chciała coś więcej ja mam te same ćw. zrobione do strony :65 więc pisz :))))


mogę też pisać z drugiego konta : karolciiia :)))
69 3 69
chyba od lewej do prawej :)
chyba od lewej do prawej : )