Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T13:22:44+01:00
Cp = 15%
ms = 150g
Cp = ms/mr x 100%
15% = 150g/mr x 100%
0,15 = 150g/mr
mr = 1000g
mw = 1000g-150g = 850g
1g = 1cm3
V wody = 850cm3
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T13:24:38+01:00
Mr=ms*100%/Cp=150g*100%/15%=1000g
mw=mr-ms=1000g-150g=850g
V=m/d=850g/1g/cm3=850cm3
2010-01-01T14:14:10+01:00
Cp = 15%
ms = 150g
Cp = ms/mr x 100%
15% = 150g/mr x 100%
0,15 = 150g/mr
mr = 1000g
mw = 1000g-150g = 850g
1g = 1cm3
V wody = 850cm3