Odpowiedzi

2010-01-01T13:42:31+01:00

ANTYK


1.stAre
2.Niespotykane
3. anTykwariat
4.antYchryst
5.batysKaf

dużymi masz hasło
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T13:42:36+01:00
A r k a
N i l
k o T u r n y
r z Y m
K o ł o

1. ... Noego
2. Największa rzeka płynąca przez Afrykę.
3.Buty,które nosili greccy aktorzy,miały wysokie obcasy.
4.Znajduje się tam Wieża Eiffla
5.Zakreśla się to cyrklem


Duże litery tworzą hasło
46 1 46
2010-01-01T15:06:17+01:00
A rtemida
dioN izos
parT enon
odY seusz
aK ropol



1.Pani dzikiej przyrody, córka Zeusa i Leto, siostra bliżniaczka Apolla.
2. Ku czci boga ......... został wzniesiony teatr.
3. Świątynia poświęcona Atenie.
4. Legendarny król Itaki, biorący udział w wojnie Trojańskiej.
5. Wapienne wzgórze położone w Atenach.
17 3 17