Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T13:52:48+01:00
Proszę:

http://digart.img.digart.pl/data/img/vol0/73/45/miniaturki400/3751447.jpg

http://www.cyberfoto.pl/galeria/data/1/medium/przemijanie1.jpg

http://kiosk.onet.pl/_i/artykuly/_09_08/przemijanie_d.jpg

http://www.up.wroc.pl/i/glos_uczelni/2006/157/przemijanie.jpg

http://plfoto.com/zdjecia_new/1156667.jpg

http://www.koniakowski.pl/2009/10/3.jpg

http://digart.img.digart.pl/data/img/vol2/83/81/download/2841493.jpg

Do tego tu masz podane tytuły, jeśli chodzi o malarstwo:

http://www.polskina5.pl/motyw_przemijania_w_malarstwie
9 3 9
2010-01-01T13:54:18+01:00
Http://celinanalecz.wdfiles.com/local--files/czas-i-przemijanie/zegarx.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_nZrAqPe82Tw/StHGewuJs5I/AAAAAAAAFfY/G7SCOWApJz4/s1600/IMG_9408.JPG

http://www.up.wroc.pl/i/glos_uczelni/2006/157/przemijanie.jpg

http://img23.imageshack.us/img23/4471/przemijanie.jpg

http://www.koniakowski.pl/2009/10/3.jpg

http://www.portal.legnica.eu/arch/www.legnica.um.gov.pl/pl/site/aktualnosci2007/marzec2007/marzec2007/fo_satyr1.jpg

http://republika.pl/blog_ro_4658797/7054455/tr/listopadowe_przemijanie.jpg

http://plfoto.com/zdjecia/823353.jpg

http://www.siudmak.ovh.org/Siudmak_czas_przelomu.jpg

http://portalwiedzy.onet.pl/_i/czas.jpg

http://www.paper-gallery.pl/images/odwrocic_czas.jpg

http://www.ckiw.andrychow.pl/ckiw/images/4sierpniowy2006/DSC_0731_small.jpg
4 2 4