Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T13:52:48+01:00
Stałe IP to takie, które nie zmienia się samoczynnie. Zmienne - zmienia się samoczynnie.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T14:45:52+01:00
Stałe IP nie zmienia się samoczynnie i występuje głównie w internecie stacjonarnym i żadko w radiowym.
zmienne IP zmienia się przy każdym restarcie komputera i występuje głównie w modemach i internecie radiowym.