Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T16:30:10+01:00
Christa Roberts jest współczesną poetką. Pisze powieści dla nastolatek. Urodziła się w Nowym Yorku, gdzie mieszka i tworzy. Jej najbardziej znana książka nosi nazwę - "Dziś 13, jutro 30".
Utworu Christy z angielskiego na polski tłumaczy Małgorzata Strzelec. Jej mniej znany utwór to: "*N-B* FIRST DAUGHTER". Utwór, który najbardziej zasługuje na podziw to "Alias".
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T17:15:12+01:00
Christa Roberst urodziła się w Nowym Yorku, gdzie mieszka. Jest współczesną pisarką. Jej znana książka to "Dziś 13, jutro 30". Jej powieści przeznaczone są dla nastolatek. Utwory owej poetki tłumaczy M. Strzelec. Christa jest bardzo dobrą pisarką, wspaniały jest "Alias". Ta przemiła pisarka, jest naprawdę świetną poetką. Poprzez książki trafia do serca nastolatek. Zasługuje na podziw.

Pozdrawiam :)