Opis jak zainstalować wejście USB w komputerze...
Np jak jedno działa, a drugie nie, bo nie jest zainstalowane .

SZCZEGÓŁOWY OPIS CO PO KOLEI ROBIĆ !
NAJLEPIEJ W PUNKTACH !

__________________________
w załączniku wysyłam o co mi chodzi ; ).

2

Odpowiedzi

2010-01-01T14:58:08+01:00
Jeśli masz kabel usb to musisz najpierw sciągnąc program . ja mam nokie 5300 to ściągłam nokia suice
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T16:44:00+01:00
Trochę mało informacji umieściłeś w treści zadania....

Co to znaczy zainstalować wejście USB?
Czy chodzi, tak jak już w jednej odpowiedzi było, o dodanie sprzętu z nowym portem USB?
A może chodzi o to, że masz komputer, w którym jeden port USB działa, a drugi nie i komputer wyświetla komunikat: zainstaluj port USB.

Moja rada:
1. Nie pytaj w takich miejscach ludzi o rozwiązanie problemu, którego nawet nie potrafisz dokładnie opisać!
2. Znajdz sobie wśród znajomych, sąsiadów, znajomych rodziców itp. osobę, która choć trochę zna się na komputerach, zaproś ją do domu i pokaż o co chodzi (taka osoba będzie wtedy dokładnie wiedzieć o co chodzi)
9 1 9