Ktore nazwy krajobrazow naturalnych ,ktore zaliczaja sie do astrefowych(nieastrefowyh)
a)krajobraz dolin rzecznych
b)krajobraz stepw
c)krajobraz wulkaniczny
d)krajobraz tundry
e)krajobraz krasowy
f)krajobraz tajgi
g)krajobraz nad morski
h)krajobraz sawanny
i)krajobraz bagienny

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T14:31:16+01:00
A)krajobraz dolin rzecznych
c)krajobraz wulkaniczny
e)krajobraz krasowy
g)krajobraz nad morski
i)krajobraz bagienny
2010-01-01T17:56:05+01:00
A)Krajobraz naturalny
b)Krajobraz astrefowy
c)Krajobraz naturalny
d)Krajobraz naturalny
e)Krajobraz naturalny
f)Krajobraz naturalny
g)Krajobraz naturalny
h)Krajobraz astrefowy
i)Krajobraz astrefowy

Nie jestem na 100 % pewny do tego zadania.