Cześć!! :]

Potrzebuję przetłumaczenia słówek (świątecznych):
kolędnicy
kolędy
12 apostołów
żłobek/żłóbek
św. Mikołaj
życzenia
prezenty
gwiazda betlejemska
3 Królowie


Jeśli ktoś ma jeszcze inne będzie lepiej.
Ten kto będzie miał najwięcej słówek będzie miał 'najlepszą'.

Proszę jak najszybciej. ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T14:34:54+01:00
Kolędy- Weihnachtslieder
12 apostołów - zwölf Apostel
żłobek/żłóbek - Krippe
św. Mikołaj - Santa Claus
życzenia - Wünsche
prezenty - Geschenke
gwiazda betlejemska - Stern
3 Królowie - Drei Könige

Ja mam jeszcze:
Oblate - opłatki
Glaskugel - bombka
Stroh - siano
Mette - pasterka
Kerzen - świeczki
Himmel - niebo
Weihnachtsbaum - choinka
Heilige Abend - wigilia
Karpfen - karp
Kette - łańcuch
Lichter - światełka
2010-01-01T14:37:49+01:00
Sternsinger - kolędnicy

Weihnachtslieder- kolędy

zwölf Apostel - 12 apostołów

Kinderkrippe - żłobek

Nikolaus - św. Mikołaj

Wünsche - życzenia

Geschenke- prezenty

Weihnachtsstern -gwiazda betlejemska

Die Heiligen Drei Könige - 3 krolowie

Nadelbaum - choinka

Weihnachtskugeln - bombki

Lichterketten - lampki choinkowe

Hirtin - pasterka

Oblate - opłatek

Weihnachts Gerichte - potrawy wigilijne

Nie jestem pewna ;]