Piekarnia zamówiła w młynie 160 000 kg mąki. Ładowność samochodu wynajętego do jej przewiezienia wynosi 24 tony, a każdy przewóz kosztuje 95 zł. Ile kursów musi zrobić samochód, by przywieźć zamówioną mąkę, jeśli będzie ładowany do pełna? Ile piekarnia zapłaci za transport?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T14:35:28+01:00
160 000KG=160t
160:24= 7 (ok.)
7*95=665

Odp Zapłaci 665 zł Zrobi 7 kursów
7 3 7
2010-01-01T14:35:54+01:00
24t=24000kg

160000kg:24000kg=6⅔, ale kursów musi zrobić 7

95zł*7=665zł
5 2 5
2010-01-01T14:51:37+01:00
160 000kg-160t
ładownośc-24t
1 przejazd 95zł

będzie 7 przejazdów
odp.piekarnia zapłaci 665zł za przwozy

2 1 2