Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T14:45:16+01:00
Wacław Szymanowski , Xawery Dunikowski , Stanisław Horno - Popławski , Tadeusz Breyer, Magdalena Abakanowicz, Katarzyna Kobro
2010-01-01T19:32:53+01:00
Adam Myjak,Bronisław Chromy,Elżbieta Wierzbicka,Franciszek Nowak,Gustaw Zemła,Igor Mitoraj,Jan Wnęk
tyle wystarczy? :)
2010-01-01T20:08:44+01:00
Magdalena abakanowicz,adam myjek,elżbieta wierzbicka,franciszek nowak,bronisław chrobry,gustaw zemła,igor mitoraj,jan wnęk,katarzyna kobro:D tyle wystanczy??????????:D:D