Odpowiedzi

2009-09-16T17:06:17+02:00
Mnie wydaje sie ze chodzi tu o to ze kto cierpi, nosi krzywdy swiata, ludzi i umie odpowiedziec za swoje bledy to pojdzie do nieba
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T17:16:08+02:00
Krzyż jest jedyną drabiną do nieba, oznacza to że życie wieczne możemy osiągnąć poprzez uczynki, sytaucje które były nie łatwe do zrealizowania ale najważniejsze jest to iż działamy w służbie dobra. Takim osiągi zbliżają nas coraz bardziej ku niebu i Bogu.
1 5 1