Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T15:53:08+01:00
Aby zaoszczedzić wodę powinniśmy nie zużywać jej bez potrzeby przyszłośc pitnej wody zalezy od nas i wielu milionów ludzi. Często zapominamy o tej rzeczy nie zdajemy sobie z tego sprawy ile wody wylewamy na marnę.
Aby zapobiec tej przyczynie powinnismy:

*nie odkręcać wody gdy myjemy zęby
*nie myć naczyć pod bieżącą wodą
*przy braniu prysznica nie zużywajmy wody przy myciu głowy.

I tak bysmy zaoszczedzili wodę gdyby chociaż połowa z nas stosowała sie do przykładów powyżej.
2010-01-01T16:00:32+01:00
Woda jest bardzo potrzebna nam do życia, dlatego też zacznijmy ją oszczędzać. Codziennie powinniśmy myć zęby, ale to nie oznacza że przy szczotkowaniu ma być odkręcona woda. Jak jest nam woda zbędna to po co ją odkręcać? Bardzo dużo wody jest wylewana na marne...Po co? Pewnie nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie. Nie myjmy naczyń pod bieżącą wodą.