Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T15:24:07+01:00
2 dm2 =200cm2
5 m2 =50000cm2
2 a =200m2=2000000cm2
na m2
7 a =700m2
7,3 km2 =7300000m2
na ary
18 ha =1800a
0,25 km2 =250000m2=2500a
na m2
0,007 km2 =7000m2
4,7 a =470m2
0,0002 km2 =200m2
na cm2
0,0031 km2 =3100m2=31000000cm2
3,7 m2 =37000cm2
0,6 a =60m2=600000cm2
0,004 ha =0,4a=4000m2=40000000cm2
na mm2
3 cm2 =300mm2
0,004 a =0,4m2=4000cm2=400000mm2
0,72 dm2 =72cm2=7200mm2
0,3 m2 =3000cm2=300000mm2
no wreszcie xD
3 5 3
2010-01-01T15:24:23+01:00
Na cm2
2 dm2 = 200 cm2
5 m2 = 50000 cm2
2 a = 2000000 cm2
na m2
7 a = 700 m2
7,3 km2 = 7300000 m2
na ary
18 ha = 1800 a
0,25 km2 = 2500 a
na m2
0,007 km2 = 7000 m2
4,7 a = 470 a
0,0002 km2 = 200 m2
na cm2
0,0031 km2 = 31000000 cm2
3,7 m2 = 37000 cm2
0,6 a = 600000 cm2
0,004 ha = 400000 cm2
na mm2
3 cm2 = 300 mm2
0,004 a = 400000 mm2
0,72 dm2 = 7200 mm2
0,3 m2 = 300000 mm2
2 5 2