Odpowiedzi

2010-01-01T15:46:36+01:00
Poprzez spalanie,fgermentacje,proznie,9jedzenie nie plesnieje
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T15:55:45+01:00
Gotowanie- Wsadza się do wody do garnka, na gaz i aż woda będzie się gotować, potem określony czas, zależnie od danej potrawy
Smażenie- na patelnie i określony czas
Pieczenie- do piekarnika i określony czas
2010-01-01T16:47:50+01:00
Pieczenie - piekarnik, czas.
Gotowanie - woda do garnka, gaz, czas.
Smażenie - patelnia, czas.

Pozdrawiam.