Odpowiedzi

2010-01-01T15:44:45+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T15:47:55+01:00
Adwent rozpoczyna sie 4 niedziele przed wigilja
W tym roku rozpoczol sie 29 listopada
A konczy sie w wigilje 24 grudnia
2010-01-01T16:14:03+01:00
Adwent zaczyna się w niedzielę po uroczystości Chrystusa Króla czyli między 29 listopada a 3 grudnia. Trwa on od 23 do 28 dni, z których cztery zawsze są niedzielami. Adwent kończy się wigilią Bożego Narodzenia (24 grudnia), która niekiedy zbiega się z czwartą niedzielą Adwentu.