Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T15:58:43+01:00
Białka- pomidory, ser feta, oliwki, papryka
tłuszcze- ser feta, oliwa, oliwki, papryka
węglowodany-papryka, ser feta, oliwa
witaminy- pomidory ogórki papryka oliwki
sole mineralne-ogórek papryka, ser feta
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T15:59:59+01:00
Białka:ser feta
tłuszcze:oliwki ,oliwa
weglowodany:nie ma
witaminy:pomidor,ogórek,papryka
sole mineralne:ogórek,papryka,pomidor