Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T15:53:44+01:00
Możesz zrobić o Grecji napisać o grecjii informacje najlepiej mozesz napisac cos jeszcze ale najwięcej to daj obrazkow różnych takich mniejszych a po środku jakos zamieść informacje ;]
2010-01-01T15:54:29+01:00
Węź np. Niemcy i opisz co jest tam ciekawego pokarz tam flage napisz co jest stolicą i czy to miejsce warto zwiedzić czy nie mam nadzieje że pomogłam xdd



PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPAAAAAAAA xD
1 5 1
2010-01-01T17:20:09+01:00
Ja również proponuję Niemcy, ponieważ jest tam wiele ciekawych obiektów i zabytków.
Możesz opisać np. Tropical Island (tak ten wielki basen przy Berlinie xP), lub Shwarz wald.
Fajnie by bylo dac też jakąs ciekawostkę o danym kraju i jakąś sławną osobę pochodzącą z tego kraju opisać. I oczywiście przy każdym jakies rysunki i zdjęcia.
1 5 1