Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T15:55:07+01:00
F(1) = 2*1^ - 3*1 +1
f(1) = 2*1 - 3+1
f(1) = 3 - 4
f(1) = -1

odp: nie.

musisz za 'x' podstawić to co masz sprawdzic, w tym przypadku jest to liczba 1. Jesli z 'prawej strony' z dzialania wyjdzie Ci 'y', ktory masz podany [w tym przypadku liczba 2] to nalezy ten punkt do funkcji, jesli Ci tak nie wyjdzie - nie nalezy.
2010-01-01T15:57:34+01:00
2=2*1^2-3*1+1
2=2-3+1
2 nie równe 0 , wiec pkt ten nie nalezy do wykresu funkcji
2010-01-01T15:57:54+01:00
Y=2x²-3x+1
wystarczy podstawić
x=1
y=2
2=2-3+1
2=-1+1
2≠0 punkt nie należy do wykresu