Odpowiedzi

2010-01-01T20:04:53+01:00
Hiszpania Francja Wielka Brytania Wochy Szwajcaria Chorwacja Austria Słowenia Bośnia i Hercegowina Albania Grecja Rumunia Portugalia Watykan Mołdawia Macedonia Czarnogóra. Poza Europą Turcja Egipt Libia Algieria Maroko Tunezja Syria Liban Palestyna (Izrael) Jordania Armenia Gruzja Azerbejdżan .

Zdobycze wojenne -moim zdaniem były to łupy wzięte z bitew np. biżuteria monety czasem nawet kobiety.

Podbite państwa połączone sojuszem -Myślę że to państwo podbite przez Rzym i poległego państwa obywatele mieli równe prawa jak rzymianie itp
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T20:30:16+01:00
Kraje europejskie: Wielka Brytania, Francja, Włochy, Grecja,Hiszpania, szwajcaria, Austria, WĘRY rUMUNIA BOSNIA I HERCEGOWINA MACEDONIA SERBIA I CZARNOGÓRA BUŁFARIA ALBANIA PORTUGALIA

zdobycze wojenne to ŁUPY

podbite państwo połączone sojuszem to :SPRZYMIERZEŃCY
9 3 9