Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T16:13:42+01:00
2,5 godziny = 150 minut

Te 150 minut stanowią 5/8 jego czasu wolnego.

Niech x = ilość czasu wolnego

5/8 x = 150
x = 150 * 8 / 5 =30 * 8 = 240 = 4 godziny


Czyli Robert ma dziennie 4 godziny czasu wolnego
2010-01-01T16:24:40+01:00
2,5 = 5/2 - czas przy komputerze
x -wolny czas
5/8 x -czas przy komputerze

5/8 x = 5/2 /razy 8/5

x = 4

Odp.: Robert ma 4 godziny wolnego czasu dziennie.