Odpowiedzi

2010-01-01T16:20:47+01:00
Dajmy na to ze zakladamy poczte na wp.pl
więc tak:
1.trzeba wejsc na strone i wejsc w `poczta` na samej gorze strony
2.następnie po logowaniem do poczty widac napis ` nie masz konta, załóż je` więc w to klikamy
3.trzeba wypełnić formularz
4.potem pokazuje nam sie kilka adresów i mamy poczte:)
2010-01-01T16:22:49+01:00
Może się czepiam,
ale założeniem poczty internetowej jest możliwość szybkiego przesyłania wiadomości tekstowych (i nie tylko), w formie listów elektronicznych.
Dodatkowo zgodnie z założeniami poczty elektronicznej można przez nią przesyłać dowolne pliki.

Domyślam się, że autorowi zadania chodziło o coś innego, nie mniej jednak umieszczając w serwisie zadania powinien wykazać się minimum trudu i poprawnie przygotować jego treść!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T16:50:37+01:00
Pocztę możesz zakładać na różnych stronach . Możesz założyć np. na wp.pl
Czyli tak:
1. Wchodzisz na stronę internetową wp. pl
2 . Wciskasz w zakładkę : poczta ( u góry)
3 . Potem naciskasz na załóż konto
4 . Wypełniasz formularz
5 . Potwierdzasz powyższe zgody
6 . Wpisujesz słowo znajdujące się na obrazku obok .
7 . Wciskasz w "załóż konto"

W razie problemów napisz do mnie wiadomość;)

1 5 1