1. Zaznacz prawidłowe zakończenie zdania
Właściwym zaleceniem w wypadku długotrwałej terapii antybiotykowej będzie:
a) podawanie odpowiednich preparatów, które uzupełniają braki flory bakteryjnej w jelicie grubym
b) nie podawanie witamin w trakcie leczenia
c) podawanie witamin, które uzupełniają powstałe braki
d) podawanie podczas kuracji witamin, które uzupełniają powstałe braki, a po jej zakończeniu odpowiednich preparatów, które uzupełniają braki flory bakteryjnej w jelicie grubym.
z góry dzięki ;)) PILNE!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T16:38:45+01:00
2010-01-01T17:43:27+01:00