Odpowiedzi

2010-01-01T16:25:11+01:00
1. odp: Prosimy Cię Panie Boże aby Nam nigdy jedzenia nie zabrkło
2. odp:Nie namawiaj nas do grzechów
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T16:26:30+01:00
"..Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj.." - Boże daj nam dużo jedzenia, które jest nam potrzebne (przykład: chleb)
"..I nie wódź nas na pokuszenie.." - Nie pozwól abyśmy się skusili, gdy ktoś nas kusi (np.: szatan)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T16:51:20+01:00
Daj panie boze abysmy mieil co jesc dzisiaj i pic abysmy mieli sily do pracy i zasluzyli na skromny poczestunek abysmy mieli i znali milosc do wszystkich ludzi na ziemi 2. czuwaj nad nami w kazdej godzinie naszego zycia i nie wystawiaj nas na probe bo czasami zawiedziemy chron nas od zlych mysli