Zad.1
Korzystając z map zamieszczonych w atlasie geograficznym podaj nazwy surowców mineralnych wydobywanych w Twoim regionie. (Jestem z okolic Sandomierza)

zad.2
Z podanych poniżej skał wypisz te które mają zastosowanie w gospodarce.
granit
gabro
bazalt
andezyt
pumeks

less
piasek
żwir
piaskowiec
zlepieniec
sól kamienna
sól potasowa
gips
wapień
torf
węgiel brunatny
węgiel kamienny
ropa naftowa
marmur
gnejs
kwarcyt

3

Odpowiedzi

2010-01-01T16:29:28+01:00
Granit
pumeks
piasek
żwir
piaskowiec
sól kamienna
gips
wapień
węgiel kamienny
ropa naftowa
;)
1 1 1
2010-01-01T16:32:04+01:00
Zadanie 2.
kamień
gips
marmur
granit
piasek
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T16:32:33+01:00
ZAD1
less,żwir,ił

ZAD2
piasek
żwir
gips
wapień
torf
ropa naftowa
marmur
GRANIT
PUMEKS