Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T16:33:31+01:00
1.-wolne granice
-dofinansowanie szkół i uniwersytetów
-remonty dróg i budowa autostrad
-wspólna waluta, ułatwiająca wymianę handlową
-oczyszczalnie ścieków
itd.
2. Do końca nie wiadomo czy żywność genetycznie modyfikowana jest dobra dla naszego organizmu. Żywność hodowana w hodowli ekologicznej na pewno jest zdrowsza i pożywniejsza.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T16:36:54+01:00
1.wolne granice,lepsze drogi,dofinansowanie szpitali

2. Ja na pewno nie chciałabym żywić się roślinami modyfikowanymi genetycznie,są to rośliny o dziwnie skomplikowanych DNA ,niektóre z nich zawierają trujące substancje.