Odpowiedzi

2010-01-01T16:39:48+01:00
-jak najmniej poruszać się samochodami
-nie spalać smieci
-oszczedzać energie
-segregować śmieci

moze byc??
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T16:40:39+01:00
Jest wiele sposobów zapobiegania zanieczyszczonego środowiska przyrodniczego. Dlatego:
- na krótkie trasy wybierajmy rower zamiast samochodu. Tak będzie zdrowiej i dla nas i dla natury
- gotujmy w czajniku tyle wody, ile nam potrzeba
- sprawdzajmy szczelność okien
- nie ogrzewajmy mieszkania do temp. powyżej 20 stopni.
- nie zaśmiecajmy ziemi - papierki wrzucamy do kosza!
- nie niszczmy zieleni, nie depczmy trawy, nie zrywajmy liści ani gałęzi z drzew
- segregujmy odpady
- zbierajmy baterie i oddajmy je we właściwe miejsca
- recykling
4 5 4
2010-01-01T17:09:32+01:00
Opisz w jaki sposób można zapobiec powstawaniu zanieczyszczeń środowiska przyrodniczego. (w formie krótkiej notatki) :)

Musimy zapobiegać powstawaniu zanieczyszczeń środowiska przyrodniczego. W takim celu powinniśmy sprawdzać szczelność okien, nie zaśmiecać ziemi - w tym przypadku należy np. wrzucać opakowania do śmietnika. Nie powinniśmy niszczyć trawy, zrywać liści z drzew. Należy segregować odpady. A na wycieczki brać ze sobą rower, aniżeli samochód. Pamiętajmy, by to robić, a w przyszłości będzie nam się lepiej żyło. Przecież to wszystko dla nas..

Pozdrawiam :)



18 4 18