Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T16:56:06+01:00
W święta Bożego Narodzenia,
życzę Ci wszystkich marzeń spełnienia,
mało stresu, a dużo prezentów,
większych dochodów, niż w życiu zakrętów.
Aby Ci się wszystko dobrze układało,
a Dzieciątko Boże Tobie zdrowia nie pożałowało.
Także aby w święta,
twoja buzia była uśmiechnięta.
A w tym Nowym Nadchodzącym Roku,
życzę Ci kogoś miłego przy boku,
aby pieniędzy nigdy było dość,
a życie nie dawało Ci tak bardzo w kość.
Chciałabym Ci życzyć całym mym serduszkiem,
wszystkiego najlepszego szepcząc Ci pod uszkiem.

sama je wymyśliłam, więc spamu nie ma ;)
2010-01-01T22:19:11+01:00
W tym roku szczerze życzę Ci
miłości w rodzinnej atmosferze.
Aby Ci niczego nie brakowało
i zawsze szczęście sprzyjało.
Aby spełniło się choć jedno twoje
marzenie i żeby zdrowie nigdy
nie opuszczało cię w potrzebie.
I żeby każdy dzień twój był radosny,
szczęśliwy i uśmiechniety.
Wszystko co w zieleni, złocie
i czerwieni jest, niech ci gości w sercu godnie.
Więc ja życzę Ci ciepłych i udanych
Świąt Bożego Narodzenia.Udanego Sylwestra

Wesołych Świąt