Odpowiedzi

2010-01-01T17:01:20+01:00
Są ludzie co lubią róże, Są ludzie co lubią bzy. A ja kocham niezapominajki, A nimi jesteś Ty-Υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει τριαντάφυλλα, οι άνθρωποι που τους αρέσει πασχαλιές. Κι εγώ αγαπώ εχόντων, Και είστε

Może się już nie spotkamy, Może zginie Twój ślad, Więc nie zapomnij że Ty, To cały mój świat. -Δεν μπορεί πλέον να ανταποκριθεί, μπορεί να πεθάνει ίχνος σας, οπότε μην ξεχνάτε ότι και εσείς, ότι ολόκληρος ο κόσμος μου.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T17:02:03+01:00
Σήμερα παρατήρησα κάτι,
και πολύ φοβισμένος.
Καρδιά σου άρχισε να θλίβομαι,
και οι σκέψεις σας άρχισε να διαμάχη.
Καρδιά μου είναι να σου πιστός,
και τα χείλη σας όπως πενιχρό.
Είστε πολύ φοβόμαστε τίποτα,
παντού, ακόμη, εξακολουθεί να προσεύχεσαι.
ξαφνικά αριστερά,
δεν αφήνουν την καρδιά σας.
Αλλά νομίζετε ότι έτσι χωρίς λόγο,
και αυτός απλά krzywdzisz.
Για μένα, είσαι υπέροχη,
και στο μυαλό μου είμαστε.
Μόνο μαζί σου θέλω να είμαι μαζί,
Επειδή σ αγαπώ τόσο πολύ!

Dzisiaj coś zauważyłam,
I się bardzo przestraszyłam.
Twoje serce zaczęło się smucić,
A Twoje myśli zaczęły się kłócić.
Moje serduszko jest Twemu wierne,
A Twoje usta takie mizerne.
Ty się czegoś bardzo boisz,
Wszędzie, ciągle, wciąż się modlisz.
Bym Cię nagle nie zostawiła,
I Twego serca nie opuściła.
Ale niepotrzebnie tak myślisz,
I sam się po prostu krzywdzisz.
Dla mnie cudowny jesteś Ty,
A w mojej głowie jesteśmy My.
Tylko z Tobą być razem chcę,
Bo ja tak bardzo Kocham Cię!
1 5 1
2010-01-01T18:01:55+01:00
Jak srebrne gwiazdy na niebie,
malują róże na jasnym tle.
To moje oczy tęsknią do Ciebie,
a usta szepcą Kocham Cię

Όπως και ασημένια αστέρια στον ουρανό,
τριαντάφυλλα χρώμα σε ανοιχτόχρωμη επιφάνεια.
Είναι τα μάτια μου πολύ για σένα,
και τα χείλη ψίθυρος της σ 'αγαπώ

Myślę że pomogłam:)