Odpowiedzi

2010-01-01T17:00:24+01:00
Sa to napzykład zapasy miasta miaso odklada na czarna godzinie zywnosc ;);
1 1 1
2010-01-01T17:01:56+01:00
Jest to wyposażenie na czas klęski żywiołowej
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T18:24:01+01:00
To oznacza ze gdy nastapi jakis kataklizm np.tajfun i ktos sobie jakas zywnosc zagospodarował na ten czas i to jest własnie te zapasy moze to byc np masł0p,cukier,maka,konserwa






pzdr
1 1 1