`.słuchajcie mam straszny problem!
mam zrobic na geografie wykres od 10.12. do 10.01. z temperaturą! czy ktos moze zna nazwe strony na której moge znalezc prognoze pogody od 10.12 do 31.12 --> a i to ma byc wypisane W ODPOWIEDZI np; 10 grudzień - 10*C, kapujecie nie??? błagam to dla mnie strasznie ważne...

`.POZDRO ;]

3

Odpowiedzi

2010-01-01T17:05:13+01:00
Weź w google wpisz ,,pogoda na (podaj dzień) to ci wyskoczy... też tak robiłem kiedyś;]
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T17:06:16+01:00
Zobacz tutaj:
http://www.onet.tv/pogoda-na-10-12-noc,5852231,1,klip.html#
masz tu na 10.12
a potem w google wpisuj pogoda z 11.12 i bd się pokazywać filmik i sb spisuj pzdr ;)
Mam nadzieje ze pomoglam :)
1 5 1
2010-01-01T17:30:24+01:00
Zobacz na onecie tam jest dużo informacji
1 3 1