Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T17:14:56+01:00
Antyczną Grecje i Rzym można uważać za kolebkę współczesnej Europy. Wiele osiągnięć tych cywilizacji jest wykorzystywane do dzisiaj np. teatr Grecki, demokracja Ateńska, brukowane drogi.

Pozdrawiam prosze o 5 gwiazdek, i naj.
2 3 2
2010-01-01T20:11:13+01:00
Starożytnośc jest podstawą współczesnej cywilizacji gdyż wiele budowli, obrazów itp jest wzorowanych na tamtych czasach
3 3 3