Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T17:14:48+01:00
2010-01-01T17:19:52+01:00
PRZENIESIENIE TELEWIZORA NAA WYSOKOŚĆ 2m WYMAGA WYKONANIA PRACY 400J.JAKĄ SIŁĄ NALEŻY DZIAŁAĆ,BY TEGO DOKONAĆ?

wzór-F=W/h
teraz podstawiamy
f=400J/2m=200N
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T17:20:23+01:00
PRZENIESIENIE TELEWIZORA NAA WYSOKOŚĆ 2m WYMAGA WYKONANIA PRACY 400J.JAKĄ SIŁĄ NALEŻY DZIAŁAĆ,BY TEGO DOKONAĆ ?

Dane:
h = 2m
W = 400 J

Szukane:
F = ?

Wzór :
F = W/h

Obl. :
400 [J] / 2 [m] = 200 [N]

Odp. :
Należy działać siłą 200 niutonów [N].

Pozdrawiam :)
1 5 1