Spośród wymienionych poniżej surowców mineralnych podziel na te, które wydobywane są na potrzeby rynku wewnętrznego i na takie które przeznacza się głownie na eksport.

1) węgiel kamienny
2) platyna
3) rudy żelaza
4) diamenty
5) złoto
6) rudy miedzi
7) rudy chromu

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T17:29:23+01:00
Wewnatrz-wegiel kamienny,pltyna rudy zelaza rudy miedzi eksport -diamenty zloto rudy chromu
1 4 1
2010-01-01T17:29:55+01:00
Na potrzeby rynku wewnętrznego: rudy żelaza,rudy miedzi
na eksport:węgiel kamienny,platyna,diamenty,złoto,rudy chromu.
; P
2 3 2
2010-01-01T18:12:54+01:00
A. potrzeby rynku wewnętrznego:
rudy żelaza, rudy miedzi, platyna, węgiel kamienny;
b. eksport:
rudy chromu, diamenty, złoto;