Odpowiedzi

2010-01-01T17:39:01+01:00
2010-01-01T17:40:32+01:00
Odp.a
ściana się nie przesunie,a więc praca wynosi 0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T17:52:59+01:00
Prace wykonujemy wówczas gdy używajac siły dokonujemy przemieszczenia (przesunięcia) ciała.
W = F * S ;
F= użyta siła [N]
S = przemieszczenie [m]
[ N * m ] = [J]
odp. jak w II sposobie rozwiązania praca = 0 J, gdyż pomimo użycia siły ściana nie przemieściła się.