Odpowiedzi

2009-09-16T17:54:58+02:00
No właśnie ja Ci napiszę list ...
Ale musisz podać temat tego listu :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T19:37:21+02:00
Drogi Panie Boże
W pierwszej czesci mojego listu pragne podzikowac Ci za dar życia i przeprosic za moje grzechy. Za to ze nie zawsze chodze do kosciola nie slucham rodzicow i za jeszcze wiele innych rzeczy ktore robie ze swiadomoscia lub bez niej. Chcialbym takze w tym moim krótkim liscie prosic o zdrowie i łaskę dla mnie i bliskich mi osób. Prze de mna cale zycie. Chcialbym zebys zawsze mi towazyszyl i wspieral mnie w ciezkich chwilach. Ty mnie rozumiesz najlepiej i wiesz co jest dla nie dobre. Prosze cie abys umacnial mnie w duchu. Tyle uczuc chcialbym jeszcze wyrazic ale nie umiem obrac ich w slowa.

Twoj syn.
1 5 1