Odpowiedzi

2010-01-01T17:51:39+01:00
Znajdujmy informacje w interncie w gazetach ogladamy wiadomości.
Musimy uważnie słuchać lub czytać.
Siedząc przed telewizorem,słuchając radia
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T17:54:45+01:00
Według mnie informacje można zdobywać za pośrednictwem internetu mediów literatury czasopism a także na spotkaniach kulturalnych i wykładach. Można z tego korzystać oglądając filmy czytając książki słuchając wykłady. przykłady
słuchając wykładów nabywamy wiedzę którą możemy wykorzystywać na lekcjach spotakniach
oglądajc wiadomości nabywany informacje ze świata
4 5 4