Odpowiedzi

2010-01-01T17:55:03+01:00
Rysujesz linie pionową która przechodzi przez 3 na osi x
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T17:58:54+01:00
Rysujesz układ współrzędnych (dwie prostopadłe kreski które się przecinają)...

na tej poziomej robisz strzałkę w prawo i piszesz x.
na tej pionowej robisz strzałkę w górę i piszesz y.

na osi x zaznacz jednostki (najlepiej co 2 kratki).
tam gdzie będziesz mieć napisane 3, przez ten punkt przeprowadzasz pionową linię.

i to jest cała filozofia;P...
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T18:07:09+01:00
Rysujesz prostopadłe linie na dolnej lini zaznaczasz ośX a na pionowej oś Y
na osi xdochodzisz do trzeciej kratki i zaznaczasz tam kropkę i robisz przez nią linie pionową
3 4 3