Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T18:02:20+01:00
Dane:
P=600W
Wu=360kJ=360000J
(40/100)*P*t=W

Szukane:
t=?

Obliczenia:

(40/100)*P*t=W |*(100/40P)
t=10W/4P

t=(10*360000J)/(4*600W)=3600000J/2400W=1500s

Odpowiedź. Silnik ten wykona pracę 360kJ w czasie 150s.
mam nadzieje ze pomoglem :)

1 5 1
2010-01-01T18:03:16+01:00
Wu=360kJ
η=40%
P=600W
t=?
η=Wu*100%/W
W=Wu*100%/η=360kJ*100%/40%=900kJ=900kWs
W=U*I*t=P*t
t=W/P=900000Ws/600W=1500s=25min