ZAD
MAMA KUPIŁA 5,5M TASIEMKI I 2,4 M WSTĄŻKI .1M TASIEMKI KOSZTOWAL 0,34 ZL A CENA 1 M WSTĄŻKI BYŁA 2 ,5 RAZY WYZSZA .ILE RAZEM ZAPLACILA??
I TO MUSZA BYC 4 OBLICZENIA
ZAD 2
149,2:......=1,492
3,41:.......=0,0341
231,3:.........=0,2315

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T18:18:51+01:00
ZAD.1
MAMA KUPIŁA 5,5M TASIEMKI I 2,4 M WSTĄŻKI .1M TASIEMKI KOSZTOWAL 0,34 ZL A CENA 1 M WSTĄŻKI BYŁA 2 ,5 RAZY WYZSZA

t - 0,34zł
w - 2,5 * 0,34zł
w - 0,85zł

5,5 * 0,34 = 1,87
2,4 * 0,85zł = 2,04
2,04+1,87 = 3,91zł
Razem zapłaciła 3,91zł

ZAD. 2
149,2: 100=1,492
3,41:100=0,0341
231,3:1000=0,2313
2010-01-01T18:19:31+01:00
5,5*0,34+2,4*0,35*2,5=1,87+2,04=3,91 zł

2)
149,2 : 100
3,41: 100
231,3 : 1000
2010-01-01T18:21:28+01:00
1. 1m tasiemki - 0,34
1m wstążki - 0,34 x 2,5= 1,35
0,34 x 5,5 = 1,87
1,35 x 2,4 = 3,24
1,87+3,24=5,11

2. 149,2:100=1,492
3,41:100=0,0341
231,3:1000=0,2315