Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T18:08:07+01:00
1.Ogólnokształcące Liceum Wojskowe (Lublin)
Ulica, nr Kruczkowskiego 48
Kod, miejscowość Lublin
Telefon
Strona www
2.Katolickie Liceum Ogólnokształcące w Lublinie
ul. Droga Męczenników Majdanka 27, 20 325 Lublin - 3 Brygada Zmechanizowana - Lublin
Powinno wystarczyć
2010-01-01T18:10:16+01:00
Tak mi się wydaje ze w Zamościu takie jest i w lublinie