Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T18:50:07+01:00
Wszystko podadzą ci w tekście jedynie będą ze 3 pytania o wojny gdzie śie odbyły botam będzie data i na odwrót to będzie proste przynajmniej tak było w tamtym roku
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T22:11:43+01:00
Kilka pytań jest z treścią a reszta odpowiedzi są w tekście a tak poza tym test jest bardzo prosty ja pisałam go 2 lata temu