Trzeba wstawić nazwiska :

..........odkrył, że wszechświat się rozszerza
.........odkrył planety znajdujące się poza Układem Słonecznym .......opracował metodę pozwalającą odkrywać planety we wszechświecie
........odkrył, że jedna z komet pojawia się w Układnie Słonecznym regularnie co 76 lat



Z góry dzięki :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T18:41:36+01:00
Edwin hubble
aleksander wolszczan
bohdan paczynski
edmund halley


licze na najlpesza
brałam z ksiazki
'pzdr
2010-01-01T18:44:37+01:00
Edwin Hubble odkrył, że wszechświat się rozszerza

Aleksander Wolszczan odkrył planety znajdujące się poza Układem Słonecznym

Bohdan Paczyński opracował metodę pozwalającą odkrywać planety we wszechświecie

Edmund Halley odkrył, że jedna z komet pojawia się w Układnie Słonecznym regularnie co 76 lat