Odpowiedzi

2010-01-01T18:45:03+01:00
Na bułkę kładziemy troche ryżu, kilka plasterków cebuli troszke pieczarek, posypujemy serem i polewamy koncentratem pomidorowym. Wkładamy do piekarnika i czekamy aż ser się roztopi wtedy wyjmujemy i gotowe. Smacznego!
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T18:52:26+01:00
Przepis kulinarny na zapiekanke pieczarkowo - serową

produkty :

1/2 kg ryzu
1/4 kg zoltego sera
1.5 sloiczka koncentratu pomidorowego
0.25 kg pieczarek
1.5 cebuli

ryż wypłukać i ugotować na sypko(można dodać suszone warzywa)
Obrać pokroić cebule w piórka
pieczarki pokrojone włożyć na chwile do wrzątku, następnie odcedzic i podsmażyc z odrobina soli na patelni!!!
gdy grzyby troche zmiekna dodac pokrojoną wczesniej cebule
Następnie odstawic do wystygnięcia!!!
Wysmarowac dno naczynia do smazenia!
Na dno naczynia położyc ryz na to połowe grzybów, połowe sera, koncentrat, reszte grzybów i sera!! wszystko zapiekać 25 min w temp 180⁰C
11 4 11