Odpowiedzi

2010-01-01T19:01:30+01:00
1.Dzisiaj w Betlejem,
Dzisiaj w Betlejem,
Wesołą nowina.
Że Panna Czysta, że Panna Czysta
porodziła syna.
Ref: Chrystus się rodzi,
nas oswobodzi, Anieli grają ,
króle witają. Pasterze Śpiewają , Bydlęta klękają,
Cuda, cuda Ogłaszają.
2.MAryja Panna, Maryja Panna dzieciątko piastuje,
I Józef Święty, i Józef święty
ono pielęgnuje.
Ref: -||-
3.Chodź w stajeneczce, chodź w stajeneczce,
Panna Syna rodzi. Przecież on wkrótce,przecież on wkrótce ludzi oswobodzi.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T19:35:46+01:00
Cicha noc
Cicha noc, święta noc,
pokój niesie ludziom wszem,
a u żłóbka Panna Święta
czuwa sama uśmiechnięta
nad Dzieciątka snem. (x2)

Cicha noc, święta noc,
pastuszkowie od swych trzód
biegną wielce zadziwieni,
za anielskim głosem pieni,
gdzie się spełnił cud. (x2)

Cicha noc, święta noc,
narodzony Boży Syn,
Pan wielkiego majestatu
niesie dziś całemu światu
odkupienie win. (x2)


2 3 2