Odpowiedzi

2010-01-01T19:23:36+01:00
Stolica Madagaskaru to Antananarywa. Na północ od Stan Zjednoczonych jest Kanada stolica to Ottawa. Jaka rzeka przepływa przez to państwo Mackenzie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T20:26:48+01:00
Stolica Madagaskaru to Antananarywa. Na północ od Stanów Zjednoczonych jest Kanada. Stolica Kanady to Ottawa. Jaka rzeka przepływa przez to państwo (to znaczy Kanadę) Mackenzie.