Odpowiedzi

2010-01-01T19:17:25+01:00
100%-13%=87%
87% to 43500 zł
100% to x
x=100*43500:87=50 000 zł
7 4 7
2010-01-01T19:18:59+01:00
1x-x*0,13=43500zł
1x-0,13x=43500zł
0,87x=43500zł /0,87
x=50000zł
odp. Samochód rok wcześniej kosztował 50000zł
Mam nadzieję że pomogłem;)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T19:19:57+01:00
100%-13%=87%
43 500 zł to 87%
x-cena samochodu sprzed roku
87% - 43 500
100% - x

87x=43 500*100
87x=4350000 /:87
x=50 000[zl]

Samocod rok wczesniej kosztowal 50 000 zl .;)))
4 4 4