Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T19:27:39+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/podstawowa/język_polski/opowiadania/804-moja_wakacyjna_przygoda_opowiadanie.html

TRZEBA TROCHĘ ZKRÓCIĆ
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T19:32:43+01:00
Był piękny, wiosenny dzie. Poszłam z koleżanką do parku. Spotkałyśmy tam mojego brata, który dawał pokaz jeżdzenia na deskorolce. Potrafi świetnie jeździc i zebrał się błum. Potem wystawił kapelusz i ludzie wrzucali mu pieniądze. Potem dał mi deskorolke i zrobiłam kilka świetnych trików. Zarobiłam kilka złoty i poszłam z koleżanką na lody. Dzień później okazało się że jestem z bratem w gazecie i telewizji. On razu o nas dowiedzieli się wszyscy. Pan który sie tym zajmuje i uczy zaprosił nas do swojego klubu. Chodzimy i zdobywamy medale. Idzie nam naprawde nie źle. Moja koleżanka też zdobywa sukcesy jednak w jeżdzeniu na rolkach! Jest naprawdę świetna. Często razem ćwiczymy i widujemy sie nie zawodach. Poznałam wielu ciekawych ludzi. Dzieki temu że brat mnie nauczył jeździć na deskorolce poznałam wielu ciekawych ludzi. Cieszę się z tego i mam nadzieję że w przyszłości zdobędę wiekszą sławę i poznam jeszcze wiecej osób z którymi bedę mogła sie dzielić moimi trikami na desce.